Sandras

Hejsan

Kategori:

Fy farao vad jag maxade på träningen ikväll. Jag ska då inte bada i vassen i sommar haha Ja kunde inte ta ut mig en millimeter till i slutet av passet. Sånt gör mig lycklig. Hade massor med energi i kroppen och Annelie alltså, det går inte att stå stilla. Så kul!

Jag ska gå och lägga mig nu, jag behöver vara utvilad så man kan och orkar prestera bra på dagarna.

Ska läsa igenom ett kompendium som heter "Sammanställning och tolkning av praxis avseende vållande".. blir nog inte svårt att somna ikväll. skämt och sido.

Fredag är de som bekant oxå imorn. En middag med Louise på Fika är på agendan. En tvåmans aw ungefär, de blir jättebra. Hon får jobba till 19 och jag 16. Louise vänskap betyder väldigt mycket för mig. Puss

Kommentarer

  • Louise säger:

    <3

    2013-02-28 | 21:55:30

Kommentera inlägget här: