Sandras

Nytt

Kategori:

Ska läsa några rader i min bok innan ja somnar, vilket jag gör om ungefär två min. På tal om annat, halva skadeservice är sjuka så jag hoppas jag klarar mig från sjukdom. Tror jag gör de för mitt immunförsvar är relativt bra ändå tycker jag. Fast allt är ju relativt här i världen.

Här är mina senaste inköp! Jackan skulle ja ha beställt från nätet men jag va såklart för seg eftersom alla små stl va helt slut.

Gjorde en vild chansning och kollade om hm, av någon hundradels anledning hade fått den till butik. Oddsen va emot mig. Men där fanns den banne mig. SÅLD! Sitter så fint så ja tänkte köpa den andra färgkombinationen oxå men där sa jag ifrån till mig själv.

Den blå blusen är från Lindex och är även den redan en favorit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: