Sandras

Vecka 7

Kategori: Tankar

Ny vecka igen. Dagen har gått i rasande fart. Tog modet och började att knappa medan min kollega bredvid mig pratade med kunden på andra sidan. Tyckte jag fixade de där rätt så bra så jag är nöjd med prestationen. Små steg är bra steg.
 
Viktor och jag blev även bjuda på lunch idag av våran ledare. Mycket snällt, så det va en kombination av lunch och möte. Smart att slå ihop dom två faktiskt. Det gäller att jobba effektivt på skador. Det är mer jobb där men vi har fortfarande lika många timmar på dygnet som alla andra. 
 
Hem sen och slänga på kaffet till mig och mamma. Blev aningen sen men de gick precis. Sen va vi laddade för pt power. Tufft och skönt att ha en sånt pass avklarat för veckan. 
 
Nu har jag gjort i ordning en laxrätt. Aldrig gjort tidgare så jag hoppas på att de blir gott. De är ju lite av ett mål jag har att laga en ny rätt i veckan för att få variation här i livet.
 
Hoppas ni är nöjda med eran dag, nu är man värd soffan resten av den här kvällen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: