Sandras

Voyage

Kategori:

Så va det söndag igen, men en bra söndag. Har suttit på Voyage i tre timmar och ätit deras frukost med Robin och Louise. Vi tog marängswish (stavning?) två gånger. Jag känner mig på riktigt en aning halv utan dom här två människorna i mitt liv. Sen drog Robin hem och stekte kyckling och vi fortsatte en vända på stan. Fick med mig några plagg hem. Nu ska jag göra matlista och sen är de snart dags för träning, cykel 30 och rygg/mage 25 min. 

Kom på till min förfäran att jag har glömt att visa vad som köptes i Göteborg. Nedan ser ni resultatet.

Hörs snart igen!

1. T-shirt Gina Tricot 199:- 2. Tunika HM 149:-

3. Tröja Gina Tricot 199.- 4. Cardigan Gina Tricot 149:-

1. Halsband HM 99:- 2. Sporttop Cubus 99 :-

3. Tröja Gina Tricot 199:- 4. Svarta mjukisbyxor HM 199:- och Löpartröja 249:-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: