Sandras

6.1

Kategori:

Helgen börjar lida mot sitt slut. Igen. Tiden går så fort men jag har verkligen haft en jättebra helg. I fredags packade jag väskan och åkte ut på landet. Men först gick jag till Lindex och shoppade lite. Ska försöka lägga upp bilder sen. Mamma handlade oxå, vi plockade på oss massa saker. Kul faktiskt. Som om de inte fanns någon morgondag!

Sen fick vi bråttom eftersom pappa ordnade med middagen hemma och vi skulle till Blomserlandet oxå. Som ni ser på bilden köpte jag nya okideer till köket. Så nu är det så vårfint här hemma. Jag älskar min lägenhet! Det står mitt namn på varenda sak. Det är viktigt att man trivs för de är här man hämtar nya krafter och känner sig trygg. Mitt lilla slott.

Igår tog jag sovmorgon, kaffe på sängen, läste ut en bok, beställde varor från HM, kollat tåg till Göteborg och gick långpw i solen. Bättre lördagar får man leta efter. Mysigt. Klockan 5 vart det trerätters middag hos min faster och farbror. Så himla god mat. Åt hur mycket som helst. Sen har min kusin kommit hem från USA nu så de va kul att höra om hans resa där. Alltså jag måste till New York innan jag dör. Varför har inte jag varit där än? Jag har verkligen ingen bra ursäkt till de här. Vem följer med mig?

Och så fick jag träffa lillsessan igår. Ella är så duktig. Inte ens två år men lägger pussel rätt och lätt och spelar spel på Ipaden som om hon inte hade gjort något annat. Vi satt och kramas lite i fåtöljen och läste Bamse och Babar.

Idag har jag haft en pysseldag. Blommorna som sagt.. Veckohandlat och gick spontant och knackade på hos Maria. Men hon vågade inte öppna haha jag är likadan, öppnar inte om ja inte vet att någon ska komma. Vi fick tag på varandra iaf och va ute och gick 1.5 timme. Superskönt.

Hemmåt sen och äta lite smoothie på blåbär, kesella, banan, mjölk och krossat linfrö och makgrill på knäckemacka. Har avslutat med att jag lockade med mamma och min faster på ett Tabatapass ikväll på Sunlight. Dom vart trötta ;) och jag oxå för den delen. Jag är beredd på träningsvärk imorn. Men de är så skönt att fullständigt kriga i 50 min och krypa ner i bubblet och bara låta kroppen återhämta sig sen. Jag gillar bekväma liv. 

Nu fick jag lust att göra te och kolla på SATC innan ja somnar så får det bli!

Hoppas din helg har vart lika bra som min! Imorn är det ny vecka som jag ska göra så bra som ja bara kan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: