Sandras

Friendship

Kategori: Tankar

Men goddag! 
 
Och som ett brev på posten tillsammans med räkningar kom halsont. De va inte den starten på veckan som jag önskade mig direkt. Så då fick man så snällt avboka Powerkick och de gör mig irriterad menmen de kan alltid vara värre. De är mitt motto såhär en måndagskväll.
 
Middagen blev en inspiration av Elins gooooda brunch igår. Hon kan så mycket om mat den där kvinnan. Hon är en given kock i mina ögon. Iallafall så åt vi mandelplättar med kokos och grejjer och lite andra supersaker. Så idag gjorde jag pannkakor på dinkelmjöl haha ett tappert försök från mitt håll att bli nyttig. 
 
Åter till min min lilla weekend på västkusten. Vi har tagit de mest lugnt, lagat goda middagar och druckit vin. Besökt olika caféer, på ett ställe åt jag laxbagel och de gjorde mig så lycklig. Lycklig av lax - ja, jag är verkligen inte svårare än så att behaga. Vi shoppade på bra i lördags som sagt och ska ta lite bilder så får ni se mina fina fynd! Lite träningskläder och lite vanliga kläder. 
 
I går va vi på Landala och yogade halv 12. Full klass. Alla vill yoga med Elin som instruktör de är bara för att hon är grym kort och gott. Tycker att Sats borde slå upp portar här så hon kan flytta tillbaka. Jag är i vilket fall väldigt  stolt som vän! De är viktigt att gå sin egen drömväg för att nå drömliv. Tiden går fort när man har roligt sen va de hög tid att rulla hemmåt igen. 
 
Nu ser jag fram emot nästa fredag när de är dags för att åka till Stockholm med bästa gruppen och bo på finfint hotell. Fint ska fint ha. 
 
Tack för din vänskap <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: