Sandras

Playing with fire

Kategori:

Tiden gick faktikst fort igårkväll på jobbet, Moa och jag höll ställningarna sista timmarna när resten av truppen tog helg. Jag gillar Moa, eller jag gillar alla, både han och jag har för lätt för att skratta så vi hade kul. Pratade om gamla minnen när vi va nya på sälj. Haha. Viken panik. Sjuka grejjer man har sagt alltså. En tabbe jag gjorde va till exempel att jag läste fisk och frågade vad man menade då? med de men de stog fsk som i försäkring. Vi vek oss av garv. Jag bjuder gärna på mig själv. 

Men nu är de äntligen lördag. Jag är uppe tidigt i vanlig ordning, min kropp vill svettas. Ska köra ett spinning 9.30 och flow tonic styrka efter de. De va ju där med dålig styrka i mina spagettiarmar. Ska kasta i mig lite protein och hoppas på de bästa. Jag värmer här upp med Darin. Den är faktiskt bra tycker jag.

Bubbelpoolen känns väldigt lockande idag. Hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: