Sandras

Tack för vinsten

Kategori: Tankar

Godmorgon! Ja idag har jag fått ett arbetspass som jag inte har önskat eller planerat själv, nämligen 12.30-21. De är ju ingen som vill jobba så sent en fredag men man får inte alltid som man vill här i livet så jag drar mitt stå idag helt enkelt. 
 
Då hinner man göra andra saker nu på förmiddagen som att betala räkningar till exempel. Fick mitt årsbesked från CSN häromdagen. Det är ju alltid lika roligt. Dom beräknar att jag ska vara skuldfri om 9 år. Haha. Humor. 
 
Mitt möte igår med min nya ledre gick jättebra. Jag har en magkänsla om att vi kommer att ha ett gott sambarbete hon och jag. Så nu har jag fått en liten introduktion till vad som komma skall. Om en vecka ska jag flytta min lilla dator och rulla iväg med min hutsch till andra flygeln. Ska passa på att resna och sorterat lite pappar som har växt på hög de här året. 
 
Vem kunde tro att någon/något som gjorde mig så besviken för ett år skulle visa sig gynna mig så HÄR mycket ett år senare. Tack för vinsten. 
 
Trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: