Sandras

Taken

Kategori:

Mätt av födelsedagstårta. Min äldsta kusin fyller 32 år idag.. Åren går. Fick mysa med underbara Ella ikväll oxå.

De går en riktigt bra film på 4 ikväll. Taken. Sett den tidigare men värd att ses igen.

Jag går in på min sista vecka på sälj/service imorn. Jag är redo för mina nya uppgifter. Konstigt de där ibland tycker man inte att de händer så myk här i livet. Som att man står där på samma ställe men när man tänker efter händer de saker hela tiden utan att man hinner reflekterar över de.

De händer Bra saker, dåliga saker. Roliga, tråkiga. Lyckliga och mindre lyckliga. Men oavsett har jag lärt mig att man alltid vinner någonting även om de inte alltid blev som man tänkt sig. Huvudsaken att man vågade, gjorde sitt bästa i alla lägen och va ärlig och snäll mot sig själv.

Sorry va inte meningen att ja skulle bli så här djup. Se Taken på tv de va egentligen allt jag ville säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: