Sandras

Soma move

Kategori:

Va på världens svettigast pass igår. Dom har lanserat soma move på Sunlight. Trodde inte de skulle vara så himla jobbigt alltså. Men bra träning för hela kroppen.

Mitt kort går ut där sista maj. Sen får vi se hur hösten ser ut men Hälsomagasinet lockar lite nu när de blir nya lokaler och jag bor på andra sidan stan.

Men ja kom på att jag kan skaffa ett klippning på Sunlight så kan ja bubbla och går på dom bästa passen där oxå. Bra plan.

Den här veckan går i ett kan man säga. Idag efter jobbet va jag på bankmöte. Vi har pratat amortering och lån. Vi har kommit fram till att rörlig ränta är bäst för mig. Sagt och gjort.

Flytten är så nära nu! Min nuvarande lägenhet börjar likna mer och mer en kartong.

Och imorn ska jag ordna med min nya hemförsäkring. Då går man bara in till avdelningen bredvid. Jag kommer att ge Helena ett gratissälj har ja bestämt mig för, för så mycket som hon har hjälpt mig när jag jobbade där inne. Hon värd den här pinnen + att jag vet att saker blir rätt och riktigt.

Fix med andra ord men kul :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: