Sandras

Vårfest

Kategori: Tankar

Igår åkte ett gäng glada nyköpingsbor från jobbet till Ifs årliga vårfest på Munchenbryggeriet. En lyckad tillställning där det hade samlats drygt 500 pers från företaget. Vi fick välkomstdrink, buffe och efterrätt. Det bjöds på liveuppträdanden och dinkbiljetter. Fanns inget att klaga på. Rakt igenom jättetrevlig kväll med underbara kollegor. Alla dansade och var så glada sen gick bussen tillbaka till stan på natten. Väldigt smidigt.
 
Idag blev det en spontan fika i solen på Louise på stan. Det är bra att vara spontan :) Det va en fin start på dagen. Gick sen och hämtade bilnyckeln för jag va tvungen att åka och införskaffa mig flera flyttkartonger. Man har mer grejjer än vad man tror. 
 
Tiden går så fort, nu är vi i maj månad och det är endast ett par veckor kvar tills flytt och jag är så himla förväntansfull alltså. Det kommer att bli bra och jag är övertygad om att jag kommer att trivas utmärkt.
 
för att bli lite mer allvarlig nu.
 
Min magkänsla är inte fyskam. Känner den något så är det oftast så oxå. Och nu säger den något som jag inte gillade alls om jag ska va ärlig. Då får det vara om jag säger så.
 
nog om det allvarliga.
 
Det är heller inte många veckor kvar tills jag får resa bort heller. Endast 36 dagar kvar sen går flyget tidigt på morgonen den 9 juni till Menorca. Hotellområdet ser så fint och fridfullt ut. Får lite samm kännsla som när vi var på Skiathos och hotellet låg högt upp men vacker utsikt och så lugnt och skönt. Skiathos kan jag verkligen rekommenader som resmål. Men iallafall jag är så värd den här kommande veckan i solen och jag ser verkligen att menorca har potential för en härlig semester.
 
 
                                   tänk på vad du säger så att du inte säger vad du tänker 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: