Sandras

Virriga Lilla Jag

Kategori:

Ja vill tacka Lars för denna dag. Winnerbäck alltså....han har förgyllt min onsdag. Han kan man lita på. Är evigt tacksam Lars.

Begav mig ut på en prommenad i det fina men kalla vädret mitt på dagen. När ja kom hem sa min kropp ifrån och de va bara och gå och vila. Frös och hade mig :/ dessutom ömmade armen för myk så jag ställde faktiskt in både core och styrketräningen idag. Skit då.  

Men det blev iaf en mysig eftrmiddagsfika med elin l på hellmans. Kladdkaka såklart(vad trodde ni) (: En vända på stan och spana lite julklappar slutade med att jag fota massa grejjer som jag önskar mig ist. Hi. Har verkligen kommit på att ja vill ha nintendo wii. Kanske skulle skaffa?

Men dock fortfarande frusen när ja kom hem så ett skönt bad med skum blev min tisdkväll och nymålade svarta naglar. Sen var ja uppvärmd igen. Tur det. Har ju inte tid med nån förkylning eller dyligt lagom till helgen. Det vankas ju maskerad ;) dock lite tveksamt om ja klär ut mig alltså...

Sen tänkte ja bara passa på att dokumentera solen idag rakt in i min lägenhet...man blir ju massa glad av den.

Natti natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: