Sandras

Bullfest, Bullfest Hela Dan...

Kategori:

Vad har då jag ätit hittills idag? Jo bulldeg och sockerkakssmet...Bra Sandra. Sjukt gott men så himmla onyttigt.

Kvällen är uppstyrd och klar. Middag hos Elin L. Mexikanskt tema och vin(såklat). Sen skeppsbron i all ära. Kommer blir en riktigt trevlig kväll. Men vad har man på sig? Byxor eller klänning? Svårt. det är ju inte jättevarmt ute. Djupdykning i los garderobos. 

Ja har fastnat för en låt. Jag lyssnar sönder den totalt. Det gör jag altid när jag hittar en sång som jag tycker är bra. Hopplös. Tyvärr så är jag inte så teknisk så jag kan lägga upp den här i bloggen men sök på:  Armin van Buuren Feat Jennifer Rene - Fine Without You. Det verkar ju vara drag på den konserten iaf... Lite oklart när den kom men om du har samma musiksmak som jag kommer den att gillas :)

Tillbaka till bullarna.

Kram

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack för en toppen kväll darling:)

    2009-07-12 | 14:50:22

Kommentera inlägget här: