Sandras

Tisdag

Kategori:

Inatt har det minsann regnat som aldrig förr. Är nog väldigt blött i terrängen idag. Får se om vi ger oss ut för att bestiga berg. KNake blir en trip till Norge ist :) Here we come Larsson! Egentligen gör det inte så myk för jag har satans träningsvärk i vaderna och i min lilla bak. Nej, jag är inte otränad intalar jag mig sj... vad mer? jo mygg, hur myk som helst. På med jungeloljan.

Igår gick vi ca 8 kilometer. Jaha tänkte jag inte ens 1 mil ju, det kommer ju gå asfort. Powerwalk på en och en halv timma räknade jag ut. Men där fick jag, turen tog mer än 5 timmar.... brant som bara f*n, stockar och stenar. Väl uppe på toppen fanns det snö kvar på vissa ställen :)

OM jag va värld ett glas vin i solen när jag kom hem!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: