Sandras

Fre, Lör, Sön

Kategori:

Nu tänkte jag ta tag i att göra en rikrig redogörelse för hur helgen var. Har inte haft tid att skriva utförligt förrän nu.

Vi börjar från början med fredag. Studenten, man får sånna minnen just den dagen. En utav dom bästa dagrna i mitt liv. Allt var bara så fantastiskt bra. Våran klass, EiMe3, chalalala.... måste ha haft den mest uppstyrda dagen av alla. Allt var så bra. Från morgon till kväll. Så uppstyrt och så bra. Sen kom balen, två dar innan balen, när jag hade sett många av mina kompisars klänningar kände jag att min klänning inte höll måttet. In och köpa ny haha dyrt kalas men helnöjd och ja kände mig som en prinsessa.

Ja, iaf stakars dom att de regnade typ heeeela dagen men jag tror att man är precis lika lycklig för det iaf :)

Sen blev det kväll, söta till sig och drog till Larsson. Planen var fest på takterassen i kvällssolen. Blev inte myk med sol men jäkligt trevlig ändå. Åsa va hemma från england med tillhörande pojkvän, Pete. Då vart man tvungen att snacka engelska oxå. Sakt och gjort, det vart nån blandning av mitt och hans språk. Tyckte jag klara det rätt så bra tills linda satte igång och prata som om hon inte hade gjort någe annat. Det bara flöt på lixom.

Vidare till tellus. Träffa massa kompisar. Kul. Dansa och mingla lite.

Lör, tog det rätt så lugnt med vinet tyckte jag med tanke på att ja skulle jobba hela dagen men ve och fasa sikken huvudvärk. Sjukt. Börjar bli gammal. Tur att våran nya tjej J på jobbet räddade mig med en ipren. En laxbagel med larsson på lunchen senare var jag på banan igen. Den lunchen var för övrigt den snabbaste ever. Milskö, jag bokstavligen talat slänger i mig maten. Har lite dåligt samvete för min stackars jenny fick jätteont i magen. I´m so sorry.

Hem och svira om igen. Fest igen. Den här gången hos therese kusin. Verkligen jättetrevligt. Dags för krogen sen, det va sådär alltså. Packa ihop mig sj redan halv 2. Ville vara lite utilad eftersom jag skulle jobba dagen efter.

Igår var det dödslungt på stan, många tog det nog väldigt lugnt. Tänkte ta en power walk men nej tack, inte när det är så dåligt väder. Jag valde att gå hem och döi soffa, Ringde emma och pratatde bort 45 min. Kom på att jag var sjukt sugen på ngt, stapplade iväg till hemköp. Hittade erbjudande på Vinettaglass och en tidning. Borrde ner mig under filtet igen och där låg jag. Det började för övrigt en ny serie på 5 igår, Privileged. Bra serie. Sen blev det en film som gick kl 9. Queen sized. Oxå helt ok - väldigt lättsam. Sen duna.

Kram


                                           (ok, jag åt faktiskt inte upp hela så att ni vet)
                                             






Kommentarer


Kommentera inlägget här: