Sandras

Hej På Er

Kategori:

Vikken dag. Jag försov mig en halvtimme imorse. Illa. Men så skönt som man sover när man försover sig så är det nästan värt det...Vart 5 in sen, strunt samma. Dagen har bara sprungit iväg, helt plötsligt vart det lunch. Sen kl 5, inventeringsmiddag...underbara nachotallrik från fiket. Sen vare bara o köra på med inventeringen. Detta var den lindrigaste sen jag började i oktober. Klara redan halv 9 och diffen var inte alls stor. Vi är duktiga!

Hem och inta soffläget framför CIS Miami med kaffet.

Morgondagen börjar ordna upp sig. Den var typ klar sen vart de ändrade planer ca 3 ggr. Trodde att ja skulle få sitta hemma mobbad där ett tag haha Nu kör jag på dt här. Kommer bli en trevlig midsommar. Hoppas på uppehåll. Tror att jag tänker trotsa vädret med en sommarklänning dagen till är.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: