Sandras

Måndag I All Ära

Kategori:

Har varit och hälsat på tandhyginist Monica. Hon gillar mig. Tur det annars skulle jag aldrig gå till henne. Tro det eller ej men de har blivit much better men vi är inte i mål än. Det kommer. Jag är sjukt nöjd med resultatet, keep up the good work. I will.

Hojja ner till jobbet. Telefonmöte. Sen va allt igång. Joline och jag har verkligen haft o göra. Och de här med ac i gallerian har dom nog inte tänkt så myk på. Har varit varm som få.

Hem och tog en raggar dusch haha inte min melodi egentligen men det funkar det med. Upp på cykeln igenom och mötte maria. Ner till hamnen och där även Josefine väntade och få efterlängtad glass och frisk luft. Jättetrevligt!

På vägen hem mötte vi Therese och Vicky :) Då blev jag glad! Prata bort en stund väldigt fort. Dom är rara tjejer dom.

Nä, natti natti. Måste duna nu myk o göra imorn.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: