Sandras

Midsommarafton

Kategori:

Tog en ordentlig sovmorgon. Jag försökte gå upp lite tidigare men kroppen ville inte. Behövde sova mera. Nu är jag iaf uppe och har slängt in första maskinen tvätt...Kul! Not!

Äta frukost snart sen väntar en prommenad med mig sj och i-poden. Rätt bra väder för att springa idag. Funderar på om jag skulle dra mitt strå till stacken och göra det?!

Snälla vädret va uppehåll i em och kväll. Man vill sitta ute på midsommarafton och äta. Håller tummarna! Runt 4 var dt tydligen samling. Kommer blir trevligt :D En äkta midsommar med lekar, god mat, trevligt sällskap och sen måste man ju plocka blommor och lägga under kudden....

Förra året såg man ut så här. Jag gjorde en egen midsommarkrans :) Saknar damen som sitter bredvid. Kom hem till mig söting!

Kram och glad midsommar till dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: