Sandras

Ojojoj

Kategori:

Dåligt med uppdatering från min sida igår. Inte mitt fel, beror på att jag jobbade 12,5 timma. Började 9.00. Inventering + min lilllla sysselsättning efter det gjorde så att jag kom hem till mamma och pappa 23.30. Liv!!!! Maida och jag sa att nästa gång ska vi inventera på morgon ist. För man blir sjukt flummig när klockan blir 22 .00 och då ringer regionschefen. Det ända jag får fram när jag svarar i telefonen är. " Hej det sandra" och verkligen ett asgarv. Ingen jättegullig röst med "Hej och välkommen till vero moda" här inte.

Idag äre äntligen fredag och jag tar välförtjänad helg idag kl 17. Efter 10 dagars jobb ska det blir riktigt skönt och vara ledig lördag och söndag. Fantastiskt. Det ska bli sommarvärme och sol båda dagarna. Det ska jag ta vara på. Imorn äre fest. Efter min förra helgs osociala lördag känner jag att jag är redo att ta igen det nu.

Förresten, jag är nyklippt vill jag lova. Therese gjorde ett utmärkt jobb. Håll i er, hela 5 cm på längde. Vågat och lite upplikt fram. Ingen känner igen mig nu ;)

Kramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: