Sandras

090909

Kategori:

Undra hur många det är som har gift sig idag?!
Ska ju bringa tur att göra det ett sånt här datum.

Jag har iaf inte gift mig.
Jag har jobbat.
För ovanlighetensskull.

Dagen blev lite roligare när jag träffa Medina på lunchen :)
Vikken tjej alltså. Hon ska börja jobba med min mamma hi
Medina och jag har alltid hjälpt varann typ.
OM hon är värd det här.
Det va hennes tur.
Och hon klara det med bravur. Stolt vän!

Klockan tickade på. Vips så va hon 6.
Packa ihop sig själv.
Skicka ett sms.
Svirade om till träningskläder.
ÄNTLIGEN. lite ringrostig kanske men nu vare dags.
Puls/bas. Riktigt trevligt pass. Och bra musik.
Men det märks ju att man inte har tränat på hela sommaren.
Det vart varmt och konditionen va inte där den brukar vara.
Det får jag jobba tillbaka till.

Efter en skööön dusch sitter ja nu och väntar på Idol.
Se hur många som gör bort sig ikväll :)

Vill bara poängtera att jag är ledig imorn.
Vad gör man då? Mer om det imorgon..

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: