Sandras

Jag + En Ipren

Kategori:

Ja vakna med en släng av huvudvärk idag.
Inte riktgit ok.
Det regnar oxå.
Inte ok.
Vill forsätta ha en fin höst ju.

Jag ska faktiskt gå till banken snart.
Växla in massa mynt.
I min chanel plånbok
får det inte plats så myk mynt, eller ok
ja erkänner jag tar bort dom för att den inte ska töjjas ut.
Så då blir det myk mynt överallt här hemma ist.

Vi fick in snygga skinnimitations byxor i fre.
Jättefina. Men jag kan inte låta bli o tycka att det känns lite desperat?
Eller är jag helt fel ute?
Ja kommer köpa dom iaf, desperat eller inte som en liten måndagspresent.
Snygg vart jag iaf i dom.

Blir en vända till friskis ikväll.
Fortfarande oklart om det blir gymmet eller pass.
Den som lever få se.

Nu försvann huvudvärk (:

Ha en bra måndag, det ska jag ha!
Kram

Kommentarer

  • Emma säger:

    hur menar du nu desperat?:) jag har köpt dem:)

    2009-09-28 | 10:47:17
  • Emma säger:

    Hur menar du nu, desperat?;) jag köpte ett par i fredags:)

    2009-09-28 | 10:48:28
  • Sandy säger:

    ja alltså, om det är "för myk" för utmanande kanske? Sjukt tajta... Saknar dig fröken! Vi rings i veckan!

    2009-09-28 | 11:03:21
  • Anonym säger:

    Näää äru galen, vrål heta juh! tycker faktiskt att de känns liiiite diskretare än de där lacktajtsen många spatserar runt i, de är disco:) Saknar dig med....massor! Hörs snart!

    2009-09-28 | 15:59:57

Kommentera inlägget här: