Sandras

Så Himmla Ovärt

Kategori:

att ha 39,3 i feber
att kolla på Våra bästa år. Så seeeg serie, dom kommer ju ingen vart...lägg ner. Capish!?
att kolla på gammla repiser av Top model 3
att knappt orka resa sig

något som är lite bättre är att man blir ompysslad. Te med honung här och en piggelin där.
Sen blir man oftast ganska blek när man är sjuk men det kan Mr flue glömma för att jag är minsann brun och fin fortfarnde från min resa.
Något annat är att jag ska se andra avsnittet av True Blood ikväll på ettan. Missade första förra veckan och serien ska vara riktigt bra. Tänk Twilight i serieform eller nåt tydligen :)

Mot soffan, lär ju få liggsår snart oxå. Kul!

Hej påre. Kram

Kommentarer

  • emma pemma säger:

    Hej mitt troll, stackars dig! tur att du blir ompysslad iaf. vilken tid börjar serien? puss

    2009-09-02 | 12:15:07
  • Sandy säger:

    Ja stackars mig :/ kl 22 börjar det thi

    2009-09-02 | 13:13:27

Kommentera inlägget här: