Sandras

Söndagsmyyys

Kategori:

Allt jag överhuvudtaget orkar göra idag är att ta mig från sängen till soffan och där äta praliner.
Sliiiten tjej. Helt slut. Det här söndagsmyset resulterade i 40 min teltid med emma.
Höll på att garva ihjäl mig när hon berätta några trevliga historier.
Efter det 45 teltid med miss Gbg. Jag har nedräkning nu. Snart, snart, snart säger jag bara :)

För övrigt har jag en sjuk träningsvärk. Så synd om mig.
Varenda muskel är ihopdragen till max tack vare killer passet igår.
Känns ju att man lever. Massage skulle göra susen..

Kvällen började hos jessica igår.
Som inte svarade i mob när vi stod utanför och väntade på att gå komma in.
Elin och ja hade en egen fest ute på gräsmattan :) efetr en rejäl busvissling fick vi komma in hi
Riktigt trevlig förfest. Massa skratt, kortspel och vin såklart. Lärade känna ett par nya tjejer. Massa kul!
Mera sånna här kvällar.

Vi piffa till oss. Stega in på tellus och där jobba therese minsann. Min jacka va i säkert förvar.
Tappa ju bort min sjal där en gång. Eller nån snodde den. Aaaarg vart jag.
Gjorde en liten reaserch på fb och fick tillbaka den haha tack

Igår iaf måste ha vart min turdag.
Låste upp mina fina Logan exclusive och skulle bege mig hemmåt efter krogen.
Stannar upp och hittar en 20 på marken.
Tittar upp och där stod två poliser.
Lade ner 20 försiktigt igen och frågade om jag fick ta den här.
Vassegod sa dom. Får ja hittelön nu fråga jag. Dom skratta.
Jag sa nog åka hem nu sa jag. Bra idè sa dom...:) jaaaa...

Ska faktiskt försöka planera min vecka om ja orkar...
See ya.
Det blev en lyckad kväll.

Kram

Kommentarer

  • Elin säger:

    haha..vad du är rolig sandra. den där 20 var du värd :)

    2009-09-20 | 18:06:08
  • Jessica säger:

    Duu, den där tjugan var nog min ;)

    2009-09-20 | 21:36:36
    Bloggadress: http://thisismylifethen.bloggplatsen.se/
  • Louise säger:

    Så härlig läsning, som sagt...Ta den du:)

    2009-09-21 | 10:14:34

Kommentera inlägget här: