Sandras

Underbara Söndag

Kategori:

I fredags blev det en skön hemma kväll framför tv.
Hyrde Slumdog millionaire. Lite annorlunda men väldigt bra film.
Jag somnade relativt tidigt i nybäddad säng, var tröttis.

Igår jobbade jag hela dagen lång. En lönsam lördag. Känns bra!
På lunchen rusa jag in på glitter.
Va så nyfiken på therese tatuering :) ett jättefint hjärta på handleden.
Nu äre dags och ta tag i min. På riktigt. Men jag har bytt ställe.
Nu vill jag ha ett hjärta på sidan av fotryggen ist för nacken.
Har hittat en liten bild som jag ska visa för tatuerarn och undersöka
tid och priser.

Hemmåt och svira om till den omtalde kräftskivan. Massa trevliga människor. Lyckad kväll.
Idag fick jag ett trevligt sms. Rebecca skulle jobba på glitter idag och jag sprang dit.
Krama henne 2 ggr. Så länge sen jag träfa henne. Konstigt fast vi bor i samma stad.
Snart ska vi ses på riktigt:)
Dessutom hade hon en fantastikt fin klänning på sig.
Svart, kort och vippig. Avund här. Ja tack.
Rusa vidare till hellmans. Lunch med bästaste Michele. Han är så bra.
Han har lyckats vara hemma 3 ggr och jag har inte hunnit träffa honom. Idag var han prio 1.
Gick och handlade lite mat. För man ska ju tydligen äta oxå. Åhhh va jobbigt.
Tvättar gör jag med och läser nya Cosmo i mjukisar.

Mitt mission imorgon ärl....tandläkarn.
Förstör allt. Tog det på måndagen så jag kan glömma bort det sen.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: