Sandras

Iaktagen Ni Vet

Kategori: Tankar

Man känner ju när man är iaktagen. När man låssas om som att man inte märker nåt, sån iaktagelse. Idag iaf på ica så står det två killar längre bort. Dom iaktar. jag, ignorerar. totalt. typ, som om det regnar. när regnar det inomhus sist?! sen iaf kommer dom fram, en kläcker ur sig "hade jag intte varit så blyg hade jag kysst dig för att du va väldigt vacker" komiskt. för att ja tycker inte att ja är det minsta vacker på praktiken. tro mig. man kan inte va vacker i två stl för stora brallor, för stor röd t-shirt, stans utslitnaste tygskor och en såndär toffs på huvudet som man typ har när man är bakis... antingen va dem ironiska lr så har dt nåt med mammas ord "allt klär en skönhet" att göra. det är en tonlkningsfråga. ja tror på det förstnämda.

nu ska jag träna. medelpass. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: