Sandras

Alla Hjärtans Dag I Oslo ;D

Kategori: Tankar

Nu äre ju så här.
just exakt nu pysslas det inte med mitt hår
det klias inte så myk vid ryggslutet
det masseras inga direkta axlar
(och då ska ja tillägga att mina är stela, jag har en sånt typiskt "axel-stelar-jobb". kan man verkligen säga så?)
allt ovanstående just nu alltså
vi pratar presens
nutid

därför mina raraste, eller inte bara därför såklart ;D

men iaf, jag packar min finaste weekendbag och drar till Norget över helgen.
tänk er att jag ska få ha en helt ledig helg. What?!
och bara mysa, gosa hur myk som helst och fira alla hjärtatns dag med ngr av mina allra bästa.
jag blir lycklig av den tanken.

rebecca är redan influgen från linkan
åsa tar flighten från london
larsson är redan där såklart
och ja kommer alltså imorgon.
i våran tanke finns givetvis linda i umeå med oss heeela denna vistelse :D

dessutom hoppas jag innerligt att ja ska hinna kramas med therese som nyligen har flyttat dit <3
pressat schema men vill man så går det!

för övrigt ska jag flyga sj för allra första gången i mitt liv.
tänk om jag hamnar ngn helt annanstans...panik!
det här fixar jag.
jag renoverar, jag flyger sj...vad händer härnäst?

sov så gott så hörs vi här på måndag.

här är mina fina <3



Kommentarer

  • Linda säger:

    Åhh ha så himla kul nu !Önskar jag kunde vart med er! Älskar er!

    2010-02-12 | 10:24:54

Kommentera inlägget här: