Sandras

Ge. Mig. Fjällen.

Kategori: Tankar

Melodifestival, massa jobb och ett besök hos min farmor som har brutit fossingen. Stackars. Så har min helg sett ut <3

Pappa och jag har kollat stugor. Det kanske blir en sväng till fjälls iaf. Inte alperna direkt som ja älskar. Kanske heller inte Åre i år men heeey STÖTEN är inte fyskam heller. Har faktiskt aldrig varit där. Dåligt av mig. Sisodär 20 liftar 30 nedfarter. Det blir hur bra som helst.

Nu hoppas jag bara att ja verkligen kan haka på.... I skolan ska vi ha projekt 1 då??? Hjälp!!! låter så seriöst.. Menas det här självständigt arbete då eller? borde det göra...? Får flashbacks från alla projekt i trean, fortfarande ekonomi som ja plugga då men jag tror att det blir snäppet advanced.. jag hoppas att ja kan åka..den som lever får se.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: