Sandras

Butik/Avdelningschef

Kategori:

Utbildningens innehåll

Ekonomi  
Bruttovinstpåverkan 2 p
Lagerekononomi 2 p
Försäljnings-/inköpsekonomi 3 p
Budgetering 2 p
Data och IT i butiken 2 p
Grundläggande företagsekonomi 2 p
Marknadsföring / Försäljning  
Branschkunskap 2 p
En modell för butikens marknadsbearbetning 4 p
Försäljning och kundbemötande 2 p
Personalledning, personalekonomi och personlig utveckling  
Personalekonomi 3 p
Ledarskap 3 p
Personlig utveckling 2 p
LIA  
Lärande i arbete 16 p
Totalt 45 p

Detta är vad jag ska läsa. 120 sökte och ja snodde en plats. Man ska satsa på det man är bra på och nånstans i din kropp vet DU vad just du är grym på. Om om du inte vet det än, ta reda på dt först och kör sen! För det är, ursäkta uttrycket, fan ingen annan som kör åt er. Lycka till mina rara (:

När jag är orolig för en sak kan inte jag sova på nätterna. Men vet ni! Jag har sovit som en sessa ända sen workshopen. Inte nervös alls, kände att här ska jag bara in (: Nu är jag väldigt laddad att bli pluggis igen med linjal och överstrykningspennor ni vet i rosa, grönt och gult. Kommer att bli riktigt kul!

Nästa uppdrag är att hitta en LIA plats (prakitk) har mina planer men det återkommer jag till. Jag måste även hitta ett nytt jobb, är tjänstledig från VM och känner att varför inte försöka få jobb inom en helt annan bransch?! Nu pratar vi helg/kvällsjobb. Spännande! För hur klarar man sig på ett studiebidrag när man shoppar som jag?

Nu blir det fredagsmys med joline (: Snabba cash it is. Boken är ju fantastisk men frågan är om filmen håller måttet?

puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Grattis :-) Jag går den utbildningen just nu och blir klar i mars :-)...Jag shoppar en del jag också...men man klarar sig...nästan...eller...man får nog förresten jobba lite också 'fniss'...Hoppas du hittar en bra & rolig LIA-plats :-)

    2010-01-22 | 19:08:02
  • Joysan säger:

    Och det var ju då jag som skrev det där :-P

    2010-01-22 | 19:08:59
    Bloggadress: http://joysan.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Vart ligger högskolan? =)

    2010-01-23 | 11:36:20
  • S säger:

    skriv ditt namn så ska ja berätta vart skolan är (:

    2010-01-24 | 17:56:49

Kommentera inlägget här: