Sandras

Memories

Kategori: Tankar

Jag vet inte vem jag ska tycka mest synd om, den ena eller den andra...den ena tror jag.

Har varit och hälsat på Marcus idag. Hans lägenhet har oxå fått sig en renovering. Lira lite tevespel. Fan hela soffan skakar av diverse högtalar system. Eller hela jag vibrerar. Vad äre med killar och ljud/bas?

Hunden och mamma va oxå där. Kenzo blir så sjukt glad när han träffar marcus och mig. Sprallig vovve. Ska alltid ta min vante. Sen får man tillbaka den när han få en godis och "duktig kenzo"

Gårdagskvällen var ju bara så där bra som det kan vara. Massa mysigt. Fösrt melodifestivalen sen en rad filmer efter det. Så skönt att inte gå ut. Alla kände verkligen samma lika. Runt halv 1 pälsa ja, maria och kalle på oss och vandra hemmåt i kylan. Tack för en lyckad kväll alltså i goda vänners lag.

Lyxisfrukost på el hotell imorgon innan plugg, jobb, möte och aerobics. Woooo! hejja måndag!

Hoppas din helg har varit fantastisk!



                          söndagsfin på jobbet idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: