Sandras

Mammas Dag

Kategori: Tankar

Grattis mamma!
Vi va först hos farmor och åt tårta, sen godaste middagen hemma hos m&p. Mm fläskfile alltså..

Väl hemma i stan igen efter att marcus hade släppt av mig tog jag på mig prommenadkläderna och gav mig iväg i rask takt runt branholmen. Så himla skönt. Jag gillar ju den där egentiden. För mig är den viktig. Tiden då man kan reflektera och så. Sen är den här rundan perfekt vid vattnet och solen skiner sådär myk och man blir glad i kroppen. Dom bygger nya lägenheter där borta. Skulle kunna tänka mig att bo där, nära vattnet.

LIA 2 börjar imorgon. Lite ångest om jag ska vara ärlig :/ hmm. ja vet att jag lär mig massor men ändå...det är inte sandra, det bara är så. Det här är bara en plan för att jag ska bli ännu bättre och utvecklas ännu mera. 

Det känns som jag inte har ngt liv när jag har LIA. Upp astidigt, jobba + att jag ska göra ett projekt i samband med det här. Blir inte myk tid för mys på tre veckor. fukc. helgerna är mina höjdpunkter under praktiken, allt annat får komma sen. det värsta är att min träning oxå kommer på sidan av...åhh. men jag är inte den som den, jag biter ihop.

Sängen är nybäddad, jag är duschad, är insmord och luktar gott av min lotion.

godnatt bloggen och raraste läsare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: