Sandras

När Det Regnar....

Kategori: Tankar

...är det mys att bli serverad morgonkaffet på sängen av raraste mamma.
Varje gång jag vaknar här hem hemma och tittar ut genom fönstret såhär på försommaren är det alltid lite grönare för varje dag. Sommaren är snart här. Jättegönt. I stan ser man nästan inget grönt. Alls.

Från det ena..

...när det regnar såhär myk som idag är jag väldigt glad för att jag har en resa som väntar på mig. Bara en och en halv månad kvar nu innan jag ligger där med min paraplydrink. Gillas!

men..

...innan dess ska det skrivas tenta, LIA 2, projektbeskrivning, redovisningar och massa annat kul. Jag är glad!
Nu tänker jag låssas att det inte regnar, att jag har sommarlov och lyssna på bästa sommarmusiken Winnerbäck!



Vårat utvalda hotell på Cypern är värt varenda sparad krona!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: