Sandras

Jag Har Oxå Ett Äpple Nu

Kategori: Tankar

det är häftigt med apple (:

nu går det fort, bara två dagar kvar till helg. torsdag o fredag.
borde ta tag i ett moment i projektet imorn på praktiken, kundanalysen...
inte riktigt upplagd för dt. lite för tidskrävande tycker jag.

Fröken Ume, jag har hämtat ut min mob. den är nice :)
vågar knappt hålla i den.
så nu ska det fixas o trixas med den. först flytta nr, tar 2 v sen lagra musik, bilder, appar o allt annat skoj.
wiiie!

ps. ja kommer att ha the träningsvärk imorn. testa ett nytt pass ikväll. skivstång/kondition 75 min.
mina armar är typ döda. döda på ett bra sätt förstås.

Kommentarer

  • Din Kusin ♥ säger:

    Fubbis ! :( vill också ha en :/



    Kanske kan göra ngt non dag :D <3

    2010-10-23 | 20:09:34
    Bloggadress: http://fannysbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: