Sandras

Slutet På Filmen

Kategori: Tankar

jag är väl godkänd i marknadsföringskursen (: ja skolan går braaa!
saker o ting går lätt när man gör ngt man brinner för. testa!

lite ändringar inför imorgon. ska vara på praktiken 11-20 imorn. men det bästa är att ja får lön från 15. sån praktik gillar jag. praktiklön? nää extraknäck såklart.

tänkte kliva upp skapligt iaf. måste skriva min konkurrentanalys i mitt nuvarande projekt som ja gör.

snart är det torsdag. då ska mamma o ja ut på äventyr he. vi ska till ullared! japp. kl 05.00 åker vi o hem seent samma dag. tänk att få spendera en hel dag med underbar mamma. gillar.

alltså, har ja sovit. känns som jag har vaknat.
att det ska ta sån tid att vakna. brukar ju va ganska lättväckt?
kanske inte ville vakna. nu är klarvaken. så ni vet.
saker går från klarhet till klarhet nuförtiden. coolt.

godnatt sessorna o prinsarna. för ja vet att vissa prinsar läääser min blogg oxå (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: