Sandras

I Look To You

Kategori: Tankar

ganska tråkigt när en bild av en vän förändras.
när en bild förändras till det sämre, det är då det blir tråkigt
men men kan ju inte jag göra så myk åt.
mest synd om den personen, inte om mig.
men det är ju fortfarande trist.

har gjort min Pp till LIA redovisning på tor. har ju inte gjort redovisningen för lia 4 än
för ja va jättejättejätte sjuk. verkligen. jättesjuk då..
man måste göra en rapport + muntligt redovisning för att få VG.
tänkte fixa det på tor alltså.

vart är min energi. snart är det vår. allt blir bra på våren.
det är myk roligare när solen skiner. och när man kan ha converse.
i går tog ja dom i protest. converseprotest?

jag vill resa bort så som alla andra.
sen vill ja komma hem. i vår vill ja komma hem.

nu ska ja äta vaniljglass men alldelles för myk chokladsås.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: