Sandras

Polish

Kategori: Tankar

Sitter och försöker få ihop ngt till projektet. Går sådär alltså. Nulägesanalyser hit, utvärderingar här o där och förbättringsåtgärder dit. Myk analys blir det. Hjärnan går på högvarv. Kom igen nuu, sista projektet!

På tal om högvarv... Ni ska bara veta hur myk inlägg man skriver och som man aldrig publicerar. Ibland är det bara skönt o skriva av sig, för sig själv, och som så nära läggs upp på bloggen. men ja stoppar mig själv och raderar dom för man vet aldrig vem som läser. Hm.

Men! så här är det. jag har varit jättearg. på riktigt. och jag är inte arg ofta, mest glad. jag vart chockad och besviken. oxå. men allt börjar lägga sig nu. Men dt drar inte ner mig mer än att jag vart arggg. dt gör mig starkare. myk starkare. Det viktiga är att tänka positivt och se möjligheter när det blir så här. Det kommer komma glansdagar. Jag vet det. Dancing days.

det var det om det.

Så här kommer mina naglar se ut i vår. Gråa och fantastiska. Helt klart mitt nästa inköp. Ciao black nails.




Dior, Gris montaigne. 215 kr.

Kommentarer

  • Therese säger:

    Men inte ska du väl va arg fina du. Hoppas det inte är något allvarligt! :(

    2011-02-24 | 10:14:06
    Bloggadress: http://ibelieve.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: