Sandras

Unstoppable

Kategori: Tankar

nu är tentorna klara. det känns mest helt underbart fast lite vemodigt. tror det gick bra på företagsekonomin imorse oxå. bra avslut. nu är det, BARA, ett projekt/redovisning kvar. Lia 5. soft. men tanken på att gå ut på praktik o inte tjäna pengar är osoft. men ja antar att man vinner annat.

nog för att tentorna är klara för den här gången, blir kanske lite distanskurser. Never say never...
Ledarskap är väldigt intressant och typ halva jobbet i en lönsam butik har jag lärt mig under året o dessutom är man aldrig fullärd. Mina anställda gör som jag gör, ja måste bland annat vara en förebild och myk, myk mera... sry ska inte tråka ut er med skolsnack men man måste ha många egenskaper.

hela jag har varit uppe i varv flera veckor känns det som, stress? så nu har jag kurat upp mig i soffan och tänker bara njuta av fredag. helgen blir annars väldigt lugn, ska nämligen jobba lör och sön 14-21.45. bra ob där alltså. ska jobba med susanne. hon är så rar. alla är rara där.

nu är det dags för ett glas vin. eller två. och en goood middag.

visste inte att jag skulle reagera så. men ja antar att man gör det när det är nån som betyder ngt i ens liv. du har ngn betydelse i sandys liv. ja gillar när folk har en betydelse hos mig. missförstå mig rätt, inget dåligt har hänt kära bloggläsare. alls. jag faktiskt glad för att jag reagerade så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: