Sandras

London

Kategori: Tankar

för ca 2 veckor sen va ju jag i london. glömt att blogga om det. det va verkligen är topnoch helg. åsa mötte upp oss på stansted. linda ja o rebecca flög från skavsta o jenny kom från göteborg sen träffades vi alla på flygplatsen i london. vi hant med allt o lite till. shoppade sönder oss på Primark, middagar, sightseeingbuss, marknad o massa annat men det bästa va ändå lördagen!!

vi trodde i godan ro att vi skulle på en konsert med black eyed peas i hyde park. Konserten visade sig vara en helt fantastik festival, Wireless festivalBruno Mars, Tinie Tempha, David Housegrundaren Guetta. Med mera. Ja dör. 65 tusen människor dansade i parken. Ja jag trodde på riktigt att jag hade dött och hamnat i musikhimlen alltså. Ren lycka i min värld. Det va som ett ända härligt rus i hela min lilla kropp.












Kommentarer


Kommentera inlägget här: