Sandras

Om Sanningen Ska Fram

Kategori: Tankar

jag har nyss vaknat, jag ligger här i min UNDERBARA säng. den är verkligen underbar. ligger o kikar ut från den franska balkong dörren som står på vid gavel eftersom det är så hett här inne som ni vet.

solen skiner och ja borde gå ner på gården o sola mig. för sånt gör tjejer. men jag ORKAR inte smörja in mig med min 15 idag. fan va jag smörjer alltså. men idag är iallafall sol, det vare inte igår vill jag lova. så pass myk skugga och moln så jag fick höstfeelings. yes. deppresive. höstjackor, stickat you name it.

Men sen när maria och jag åkte hem från harg vid 00.00 fick jag kännslor av sommar igen, sommarregn och jag fick lust att göra ngt busigt..på sommaren allt tillåtet typ. men åter till hösten, funderar på om jag ska fråga mitt resekonto om jag får åka till cypern i höst. tror jag kan behöva det. vi får se.

vet ni vad jag mer borde göra. gå till gymmet. det har blivit så himla lite gym på sista tiden. ända sen världens bästa gymmare drog till oslo så blir det lixom inte av. jag behöver en ny gymmare.

men faktum är att jag är lite skeptisk. eller nä skyll inte på mig, min mage är skeptisk. visste ni att magkänslan talar 95 % sanning. skojja bara, det är inte sant, jag hitta bara på det där.... men därimot tror jag att man inte ska "vifta" bort magkänslan. den finns där av en anledning.

jag börjar inte förrän 1 idag och därför tänker jag ligga här i min fluffiga säng och äta ICAs havre kex med chokladöverdrag till frukost, bara för att jag kan äta ett kexpaket och 10 bullar om dagen och lyssna på spotify i min iphone. bara för att jag kan nu när man har blivit med premium o allt. <3

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hörde jag cypern i höst!!! JAG VILL MED !!!! Vi åker!!

    2011-07-20 | 18:27:44

Kommentera inlägget här: