Sandras

Softarsöndag

Kategori: Tankar

jaaa med tanke på tempot under helgen så har jag vart rätt sliten tjej idag. men solen har vart framme och då blir man glaaaaad i kroppen ändå:)

så jag snörade på mig mina nya fräscha dojjer o studasde iväg. vikken skillnad från mina förra. nu kan jag springa hur långt som helst. idag blev det dock en pw. jag gick hela piren ut, det va så fint där. sommar, skönt med vindstilla o allt.

körde ungefär 2 låtar på repeat under hela rundan. jag lyssnar på det mest men jag har lite mer kärlek till house. och det har emma oxå hahaa asbra! det ska va house!

mat orkade jag verkligen inte laga idag, så jag gick o hämta thai. fick för mig att fråga en favvokompis o göra sällskap men det får bli en annan dag för kan man inte så kan man inte!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: