Sandras

Vägen Till Framgång..

Kategori: Tankar

dessa punkter läste jag i en tidning för läääänge sen och som följer mig fortfarande och jag tror verkligen på dom oxå.

* Jag vet vad jag vill och jag sätter upp tändande mål och inspirerande mål
* Jag är i rätt tillstånd/mående när det väl gäller. Jag hittar mina dagliga strategier för att må och fungera optimalt genom motion, sömn, kost och återhämtning
* Jag har rätt attityd opch kan snabbt vända problem och svårigheter till möjligheter och lösningar.
* Jag ältar inte utan har förmågan att släppa, lyfta blicken och gå framåt.
* Jag fokuserar på det som går att påverka och har samtidigt förmågan att ta bort störningsmoment.
* Jag har hög självkänsla och ett högt självförtroende
* Jag kan bygga upp ett inre klimat av känslor som lugn, säkerhet och trygghet.
* Jag har en plan och en bra omgivning som stöttar, inspirerar och ger feedback
* Jag känner glädje och har en ständig önskan om att utvecklas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: