Sandras

Löpträning

Kategori: Tankar

friskis va stängt idag. trist. men då kom jag på att jag ska testa o springa, gör jag inte så ofta. inte så långt alls, bara ett par kilometer. det får räcka annars blir jag lite uttråkad. men det gick ju hur bra som helst. min grundkondition måste vara helt ok kom jag på. härligt. det blir mera springa av men då måste jag köpa ett par löparskor... det här med bra skor alltså...suck men bra trots allt.

har jag sagt förresten att jag sprang tjejmilen på lite drygt en timme. bakis. dagen efter min arton årsdag. det va en spännande upplevelse :P 

så ut på vägarna med bästa musiken och spring vettja! jag har blivit kär. i musik. igen. i veronica maggios nya album. jag blir lätt kär i musik. så nu blir det myk maggio. mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: