Sandras

Räkskiva

Kategori: Tankar

Igår va jag hos Linn på kräftskiva eller räkor för min del. Jag håller på att lära mig att äta kräftor. Smaken är det inge fel på men det är lite svårt för dom är ju så hårda.

när alla snygga tjejer gick ut gick jag hem. Känner inte att jag får ut så myk av nyköpings krogliv just nu. men jag är helnöjd med kvällen ändå :)

nu har jag packat det sista o ska åka ut på landet. ska bli så skönt. min kropp behöver vila upp sig. halsont har kommit tillbaka, hostan har anlänt och ja är verkligen inte i mitt esse som man säger men det bli bättre snart. kunde vart myk värre alltså. det är min nya grej att inte klaga för småsaker.

så det blir två dagar med prommenader, filmer, tidningar o kroppsvård. dricka honungste och sen funderar ja på att baka en äppelkaka idag. det va värst vad huslig jag vart haha men det är ju rart. Hösten är rar!



Här kommer två av mina senaste inköp. Vero Moda såklart. Koftan är helt underbart skön. Kanske favvoplagget i höst.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: