Sandras

The end

Kategori: Tankar

Årets sista dag. De är verkligen som dom säger - dagarna kan vara långa ibland rent av astråkiga men åren är korta. 
 
Med de sagt vill jag att ni tar vara på dom bra sakerna som händer och tar lärdom av dom svåra och tråkiga. Jag vill att ni härdar ut om ni har har dålig dag eller period.. För sen blir de bättre. Och jag hoppas att ni har skrivit era mål med nästa år, vi kommer ingenstans utan mål. Det blir lite plattfall. Inget är gratis, vi har heller inte tid att vänta på att något dyker upp. Vad önskar du dig inför ditt nya år? Bara DU kan veta vad du vill. Och bara du kan se till att det händer. Steg 1 är att TRO på att du kommer att lyckas. Steg 2 är att våga. 
 
Jag har skrivit mina mål som jag vill bocka av under 2013. Det är stora och små mål. Jag kan ge exempel på två små. Det första är att jag ska börja träna mera yoga. Den träningen kan jag tycka är lite underskattad idag men om man pratar med riktiga yogamänniskor så kan de verkligen förändra liv. Lite som hokuspokus ungefär. Och så får man en tajt kropp på köpet haha De andra är att jag ska resa till minst en ny plats. De målet är bestående, de följer alltid med varje år. Upplevelser berikar nämligen. Jag har även några personliga mål men dom är just personliga tyvärr.. 
 
Sen tror jag att mitt 13 kommer att handla mycket om jobb, inte så otippat eftersom jag ska börja ett nytt om en månad. Wiee!! Sen tror jag även att det kommer att handla om lägenheter. Om investeringar helt enkelt. Jag vill verkligen äga saker. Låter det konstigt?
 
MEN det viktigaste av allt är att vi får ha hälsan med oss och kära vänner och familj brevid oss. Om man har de så har man man mycket. Eller nej då har vi mest. Ingenting vara för evigt. Nånting kan hända när som helst men jag är nästan helt 100 på att de inte är idag eller morgon :) Nu vart det lite carpe diem av det hela menmen..
 
Nu mina vänner har vi bara festen kvar. Ikväll kommer jag att fira mitt år och allt det jag har gjort. Jag kommer att skåla i många glas skumpa. Du har bara en men en stor uppgift idag, du har ett ansvar och de är bara att ha så j*vla kul. Och det är inga svårigheter. Va snygga ikväll, om du har lösögonfrallor hemma - släng på dom oxå.
 
Sen när du vaknar imorn sådär lycklig är det ett nytt år och då kör vi igen med full fart. Vissa saker kasnke hör till 12, låt dom göra det då för det finns en mening med de oxå, för nu är det ett nytt kapitel som ska skrivas i ditt underbar liv:)
 
Hejdå vi ses nästa år (om ni fortfarande vill läsa min blogg såklart) och gott nytt år för tusan! Nu ska jag träna med världens bästa mamma <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: