Sandras

Min helg - Fredag

Kategori: Tankar

Efter jobbet i fredags gick jag till gymmet för att köra bodycombat. Sneda slag och sidkickar gillar jag mest. På dom här passen får man rensa hjärnan och kroppen på allt. Älskar det. Det jag gillar extra mycket är att man tränar i nedsläckta loklaer, alltså inte bäckmörkt förstås, ni fattar nog...och med tända ljus. Instruktören bidrar med så myk energi och bra peppande musik så man kan inget annat än och köra hårt. Svetten den rann på hela min kropp och jag har haft träningsvärk hela helgen i armarna och i ryggen. Så skare va när man tränar :)

hem efter det och fixa sig för att åka till Robin och Louise på spel och vinkväll. Vi hade en jättekul kväll, det va länge sen jag vek mig dubbel av skratt. Mest åt mig själv haha för att jag va totalt kass i spelet "Utan tvekan" Sen spelade vi Vuxenpoäng. Av 7 spelare blev jag vuxen nummer 4. Den kvällen betydde myk för mig <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: