Sandras

Mjukstart

Kategori: Tankar

Godmorgon på er! En lång ledig dag har jag framför mig, nyss vaknat och bestämde ni för att brygga lite kaffe och läsa en stund innan jag går upp. Ingen stress här inte.

Har visserligen lite praktiska saker som jag ska göra idag men det tar vi lite senare. Ska bland annat gå på mitt livs första qigongpass 12.30. Spännande! Funderar på att packa ner bikinin oxå för att bubbla lite efter passet. Lyx eller vad!

Sen ska jag ladda mentalt för ett tandläkarebesök hos Monica imorn... Hon gillar mig och jag gillar henne men det här är ju alltid lite ångestframkallande i mitt liv. Men det kommer gå bra, klart det gör.

Ska även förbereda mig för en annan viktig grej imorn. Det kommer oxå gå bra. Det va lite om dagens to-do-list. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: