Sandras

Weekend

Kategori: Tankar

Har ordentlig träningsvärk i nacke och axlar. Följde med maria, efter trevlig hellmansfika, på ett gammalt hederligt medelpass i torsdags. Det är så bra att ha två kort för då kan man välja ut dom bästa passen och det här är bra!

Iallafall. Jag har nyss vaknat och med vetskapen att jag är ledig både idag och imorn. Underbart. Händer typ aldrig i mitt liv. Änsålänge;) Tanken på att jag kommer få vara ledig helger sen är en väldigt vacker tanke.

Jag har lite och pyssla med nu på fm, bland annat ska jag gå på mitt livs första vattenjumpa kl 10. Ska bli spännande. Undra om det känns som man tränar överhuvutaget? vi får se sen bubbla. men bara en lite stund mer hinner jag inte eftersom jag ska åka till sthlm idag och träffa saknade Emma och Marielle <3<3<3 det är verkligen över ett år sen jag va i sthlm.

Och det är snart ett år sen jag tog min KY examen som butik/avdelningschef. Tiden går så fruktansvärt fort. Vilket medför att det även är ett år sen som jag krama hejdå med en tår till väldens finaste klasskompis Arif. Har inte myk kontakt med nån annan från klassen idag, alla hade ett gemensamt mål, det va att utbilda sig och det va vad vi gjorde men Arif blev en vän för livet och det är jag tacksam för. Om jag har tur så får jag även träffa honom i helgen oxå eftersom han bor uppe i stan:)  

Kommentarer

  • Joysan säger:

    Ja, tänk vad tiden går snabbt! Vad roligt att du fått nytt jobb :)...härligt med lediga helger :). Ha en trevlans dag i storstan! Kram/J

    2012-02-25 | 09:03:50
    Bloggadress: http://Lovelidays.blogspot.com

Kommentera inlägget här: