Sandras

Helgen i korthet

Kategori: Tankar

Helgerna går aldelles för fort tycker jag. I fredags va jag och firade min äldsta kusse andreas som fyllde år. 31 år lixom. Stort grattis. Där fick jag samtidigt träffa Ella och min fredag va fulländad. Om ca 1 mån fyller hon 1 år <3

I lördags jobbade jag till 4 sen mötte jag upp Elin och Elin, som båda har vart hemma över helgen, känns alltid lite tomt när kompisar åker tillbaka.. Men vi hade en jättemysig kväll tillsammans, tacos, rödvin och massa smågodis.

Och igår tog jag först en sovmorgon och sen åkta jag som sagt ut på landet och kom nyss hem därifrån. Passade bra och åka med mamma eftersom hon skulle börja jobba 12. Jag lånade termobrallor imorse och va ute på en pw. Riktigt kallt men skönt. Nu ska jag äta lite lunch och gå och jobba snart. Är inte riktigt upplagd för jobb.. Jag vill vara ute i solen. Jag vill ha semester.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: