Sandras

Storstädning

Kategori: Tankar

En gång i månaden gör jag den klassiska storstädningen. Och sen gör jag alltid minstädningar till helgerna. Så nu sitter jag i mitt fina skinande slott. Det luktar så gott.

Tanken va att jag skulle träffa Carina idag men Ludde, som för övrigt fyllde 1 förra veckan, har ont i magen så vi fick ställa in men inte myk o göra. Barnen kommer i första hand så är det lixom. Krya Ludde <3

Men jag är ju inte den som är den :) Så jag gick till Prinsess och köpte världens största semla haha så nu har jag moffat den och 4 koppar kaffe och sträckläst nya Tophälsa. Älskar tophälsa! Bra kombo förresten semlor och tophälsa men sån är jag.

Har även hunnit med en pw och handlat lite på tempo. Förut gillade jag inte att jag blev tvungen att gå dit eftersom hemköp stängde men nu gillar jag den affären. Inte så myk folk och bra utbud. Snart iväg och träna bolstabilitet. Ikväll kör jag core. Man får så fin hållning så :) men snart är det dags för gymflytt, ASTAGGAD att testa allt nytt. Linda och ja kommer kunna gå på vissa pass tillsammans och jag gillar det jättemyk. Blev dock varnad att man kan bli spyfärdig av vissa klasser. Vi får se om jag överlever men det tror jag att jag gör. Kul ska det iallafall bli!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: