Sandras

Du måste flytta på dig

Kategori: Tankar

Jag förstår inte riktigt att jag är ledig. Jag typ nyper mig mig själv i armen för att dubbelkolla.

Gjort massa saker idag. Jag har bockat av en hel del på att göra lista. Men de bästa va fikan på Prinsess med mamma<3 jag köpte en liten present till henne för att de är sommar, för att hon va fin i håret efter frisörbesöket och för att hon värd en present.

Sen pumpa cykel På Volvo hos Marcus. Alltså vem skulle pumpa min cykel om inte Marcus jobbade på Volvo ? Jag har ingen aning. Känns som man flyger fram efter varje gång. Tänk sen när jag skaffar bil då ångrar han att han är bilmekaniker;)

Köpte jättefin neonblus på Gina idag. Perfekt på Mallis. Gick sen lång pw med massa bra låtar. Lämnat kläder på second hand butiken o hämta ut lite lön där. Med mera. Fix hela dagen:)

Hörrni för att va lite allvarliga. den seriösa Sandy. Avundsjuka är Bara ett jättetråkigt ord. Gör nånting åt din situation istället.. Lyckliga människor behöver inte påpeka negativa saker, ge konstiga blickar och dom är glada för andras framgångar<3

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: