Sandras

Bra dag

Kategori: Tankar

Sovmorgon först, stadig frukost och iväg för att möta louise imorse. Vi va ute och gick pw över en timme. Riktigt skönt. På hemvägen stannade jga faktikst och köpte två buketter vita tulpaner på torget. Kände mig lite som 45... men fina är dom är nu när lägenheten oxå doftar nystädad av ajax känns det väldigt fräscht här.

Hade bokat mig på två lunchpass. Först Afro workout. Det är så kul med dans. Gilla gilla gilla!! Efter det skönt och energigivande qigongpass. Avlutade allt med tio längder simmning och nästan en halvtimme i bubbelpolen:D Sen va jag helt slut. på ett bra sätt.

har oxå letat bebiskläder till ella. Hon fyller nämligen ett helt prinsessår i dagarna <3 herregud alltså stackars mina framtida barn jag kommer antalgligen shoppa ihjäl mig kläder till dom för det finns så myk fint och det kostar ju typ inget heller.

jah själv fick en...wait for it...wait...en blå/vit randig stickad tröjja och en vit virkad väst av mig själv. Tack så myk.

kommer ni ihåg håroljan som jag beställde. Fick den igår. Den luktar goooottt :)

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Virkade västar, sjukt va Linda (och du?) kolla på det i London i somras! :)

    2012-03-07 | 21:49:03
    Bloggadress: http://magasinelva.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Joo jenny vi letade som galningar..jag fick ingen då men nuså hänger den fint i min garderob :)

    2012-03-08 | 08:19:14

Kommentera inlägget här: